Ik ervaar de yogales als heel prettig en waardevol. Na elke les ga ik naar huis met een ontspannen en voldaan gevoel. In mijn dagelijks leven helpt yoga mij echt om even een moment voor mezelf te nemen en tot rust te komen.
Thuis doe ik ook regelmatig Ashtanga yoga-oefeningen, maar dat voelt toch anders dan tijdens de les. Alleen heb ik sneller de neiging om opgejaagd te oefenen en door de oefeningen heen te gaan. Juist daarom waardeer ik de rust, begeleiding en fijne sfeer tijdens de lessen extra.