Welkom bij Yogaschool Kurukshetra!

Yoga in het St. Annapark
St. Bernard, Noordsingel 39 Venray

Tijden
Op maandag;
09.00-10.30 uur
Yoga-voor-ouderen vanaf 55 jaar, maar uiteraard is iedereen welkom.
Deze lessen zijn fysiek minder zwaar dan de reguliere lessen.
Voor deze les geldt een speciaal tarief*

Op dinsdag;
18.45-20.00 uur
20.15-21.30 uur

Op woensdag;
09.00-10.15 uur
18.45-20.00 uur
20.15-21.30 uur

Op vrijdag;
09.00-10.15 uur

Op zaterdag;
09.00-10.15 uur

 

Prijzen
Optie 1:
Je kunt les volgen per blok van gemiddeld 20 lessen, de kosten bedragen € 160,-. Het voorjaarsblok van 2017 loopt van week 7 tot en met week 28 (ma. 13/2 - zo. 16/7). Je mag indien de planning het toestaat zonder extra kosten een 2e les volgen per week! Wel graag even overleggen of er plaats is op de tijd van je keuze. Gemiste lessen kun je inhalen in een andere groep, mits daar plaats is.

Optie 2:
Je kunt les volgen met een strippenkaart per tien lessen. Een strippenkaart van 10 lessen is 13 weken geldig en kost € 90,-.

Optie 3:
In overleg kun je altijd een losse les komen volgen, een losse les kost €12,-.

In alle gevallen geldt dat er geen restitutie plaats vindt als je lessen mist. In geval van langdurige ziekte kan in overleg een regeling worden getroffen.

 

* speciaal tarief maandagmorgen; yoga voor ouderen:
Voor deze lessen geldt een speciaal tarief omdat ze 1 uur duren, alle andere lessen zijn 5 kwartier.
Het voorjaarsblok 2017 (week 7 t/m week 28) kost €128,- voor de lessen op de maandagmorgen.
Bij deze lessen zijn geen stempelkaarten of losse lessen mogelijk, wel proeflessen uiteraard!3 proeflessen bij yoga voor ouderen kosten samen €12,-.

 

Praktische Info
Voor Yoga heb je geen dure uitrusting nodig!
In de ruimte zijn matten aanwezig, zorg zelf alleen voor een grote handdoek of yogakleed wat je daarop kunt leggen om statische elektriciteit te voorkomen. Neem ook een dekentje (bv plaid) mee voor tijdens de ontspanning, dan koel je vaak wat af, en draag soepel zittende kleding.
Omdat je Yoga op blote voeten beoefent is het fijn om te zorgen voor frisse voeten.
Het is niet goed om Yoga op een volle maag te beoefenen. Eet daarom twee uur van tevoren niks meer (of erg weinig en heel heel licht) en wacht na de les een half uurtje voor je weer iets eet.
Extra water drinken na de les is goed om de vrijgemaakte afvalstoffen beter te kunnen afvoeren.